1. NIE TAK DAWNO TEMU
Masz swoją firmę, realizujesz zlecenia, nie jest źle.
Ktoś od czasu do czasu zapyta Cię, gdzie może sprawdzić opinie lub galerię wykonanych prac?
Zazwyczaj załatwiasz sprawy przez telefon lub e-mail, można powiedzieć, że dajesz radę, ale czujesz, że czegoś jakby Ci brak.
W końcu zadajesz sobie pytanie: czy potrzebuję strony internetowej? Do tej pory miałeś konto na Facebooku i to wystarczało. Czy na pewno?
Jesteś przekonany, że strona internetowa jest trudna w utrzymaniu, droga i nie stać Cię na nią.
Zachowujesz te mity w swojej głowie.
2. KRÓLESTWO SOCIAL MEDIÓW
Posiadanie konta na Facebooku jest jak najbardziej pożądane, rola social mediów w działaniach marketingowych jest nieoceniona, ale niewystarczająca. Dzięki mediom społecznościowym możesz zwiększać zainteresowanie marką, docierać do grona potencjalnych klientów i kierować ich na WŁASNĄ STRONĘ INTERNETOWĄ.
Strona Twojej firmy to niezbędne ogniwo w łańcuchu sprzedażowym. Zacznijmy od tego, że klient, który potrzebuje określonego produktu lub usługi, pierwsze zapytanie kieruje do wyszukiwarki internetowej, a tam wybiera strony dobrze wypozycjonowane. Co wybierze, jeśli Ciebie w sieci nie ma?
Czy wiesz, że?
Powszechny dostęp do internetu spowodował, że jednym z najważniejszych kanałów kontaktu z klientami jest posiadanie firmowej strony internetowej. Wg danych Adobe Consumer Content Servey ponad 38% użytkowników ocenia firmę po samym wyglądzie jej strony internetowej, a wg serwisu sweor.com 57% internautów nie skorzysta z usług firmy i nie poleci jej, jeśli jej strona internetowa będzie nieatrakcyjna[1].
3. twój nowy, lepszy świat
Twoja firma to Twoja domena, to Twoje królestwo. Własna strona gwarantuje, że będzie to Twoje miejsce w sieci, uszyte na miarę. Na wszystko masz tu wpływ: wygląd, treści, akcje. To przestrzeń, którą Ty tworzysz i kreujesz, jesteś w pełni decyzyjny. Natomiast czy profil w mediach społecznościowych jest do końca Twój? Na jak wiele rzeczy masz tam realny wpływ? Czy możesz zmienić szatę graficzną, tak aby identyfikowała się z Twoją marką? A jeśli z dnia na dzień Twoje konto zniknie, bo zmieniła się polityka…, bo właściciel portalu zmienił zasady gry?
Ups, tyle pracy i wszystko stracone….
Dodatkowo nie ma bardziej sprawdzonego sposobu na budowanie zaufania do firmy, renomy i pozytywnego wizerunku, jak dobrze zbudowana i atrakcyjna strona internetowa. To jest zawsze w modzie, to zawsze dobrze wygląda i to zawsze warto mieć!
Nie trać klientów, nie stać Cię na to! Stwórz wizytówkę swojej marki i pokaż się w sieci od najlepszej strony.
4. happy end – dobra strona to:
– Twoje miejsce w sieci, w którym Ty ustalasz zasady
– Prezentacja Twoich produktów i Twoich usług
– Miejsce w sieci, do którego kierujesz swoich klientów, tak, że po drodze nie skręcą do konkurencji
– Strona to interakcja, budowanie relacji z klientem, poprzez bezpieczne formy kontaktu i formularze
– Wspiercie działań marketingowych, bez ponoszenia wysokich kosztów
– Bycie tu i teraz, 24/7, wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu
[1] https://www.money.pl/gospodarka/ile-jest-stron-internetowych-na-swiecie-ta-liczba-robi-wrazenie-zwlaszcza-ze-to-podstawa-brandingu-firm-6690501835963040a.html